کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316531 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دولت الکترونیک، ما را به سمت عدالت رهنمون خواهد کرد

اولین گردهمایی سراسری پایش دولت الکترونیک به همت اداره ی کل بازرسی و شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی ، با حضور جلال زاده ، استاندار آذربایجان غربی ، مدیر عامل شرکت مخابرات استان و سایر مدیران و کارشناسان دو حوزه ، 21 اردیبهشت 92 در آمفی تأتر شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ارتباطات آنلاین ، مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی ، در این همایش ، رشد دولت الکترونیک در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از زیر ساخت هایی که در استان فراهم شده ، در زمینه ی تحقق دولت الکترونیک ، از جمله هوشمند سازی مدارس ، ایجاد شبکه ی سلامت و دستیابی دستگاه های اجرایی استان از طریق شبکه به یکدیگر ، پیشرفت های مطلوبی داشتیم.
 
اسمعیل زاده با اشاره به تشکیل contact center در شرکت مخابرات ایران افزود: مخابرات ایران با توسعه ی کانال های ارتباطی بین تمام سازمان ها و خدماتی از قبیل تلویزیون اینترنتی و شبکه های یکپارچه ، بستر مناسبی برای دولت الکترونیک مهیا کرده است.

وی تحقق دولت الکترونیک در کشورها را دارای 5 مرحله ی پیدایش ، ارتقا ، تعامل ، تراکنش و یکپارچگی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر با ایجاد 4 گیگا بایت پهنای باند و حدود یکصد هزار پورت اینترنت پر سرعت در استان رشد خوبی داشتیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست ، عنصر اطلاعات و داده را از شاخص های مهم زندگی انسان ها برشمرد و گفت : سرعت تحقق دولت الکترونیک باید برابر با رشد و توسعه این مهم در سایر کشورها باشد.

جلال زاده ، با نگاه به دولت الکترونیک از منظر حاکمیت ، به 3 نکته اشاره کرد و افزود : در حاکمیت نظام جمهوری اسلامی که بر پایه مردم استوار است ، سه اصل رضایتمندی مردم ، کارآمدی دستگاه ها و دولت و اجرای عدالت ، ارکان اصلی دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در این زمینه توسعه پیدا کنیم باید به دنبال توسعه ی متوازن باشیم ، افزود : اگر فرصت ها به صورت مساوی تقسیم شود ، دولت الکترونیک ، ما را به سمت و سوی عدالت رهنمون خواهد کرد.

صفرخانی ، مشاور عالی ریاست سازمان بازرسی کل کشور نیز در بخش دیگری از این همایش ، ضمن اثر گذار بودن ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی مردم گفت : دولت الکترونیک از حد یک ایده فراتر رفته است ، از این رو تمام دولت ها سعی بر این دارند تا با حداقل رساندن هزینه ها و زمان ، بتوانند بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهند.

وی ، فراهم شدن بستر دولت الکترونیک بر پایه ی توسعه ی فناوری اطلاعات را عامل کاهش دغدغه ها و مشکلات مردم دانست و افزود: نقش شرکت مخابرات برای ایجاد و توسعه ی این بستر بسیار حائز اهمیت است ؛ لذا دولت الکترونیک که همان خدمات دهی یکپارچه مبتنی بر اطلاعات است باید در جهت حقوق شهروندی شکل بگیرد.

مشاور عالی ریاست سازمان بازرسی کل کشور ، فرهنگ سازی در دولت الکترونیک را امری ضروری دانست و گفت: اگر فرهنگ سازی به خوبی شکل بگیرد توانمندی برای پشت سر نهادن چالش های موجود نیز در کنارشان به وجود می آید.

زمانی ، معاون مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هم در این همایش ، سیر رشد و تکامل اطلاعات را شامل چهار عصر : کشاورزی ، صنعت ، اطلاعات و مجازی دانست و گفت : خلقت انسان در این چهار عصر به تکامل رسیده است ، لذا عصر مجازی که در حقیقت شکل توسعه و تکامل یافته عصر اطلاعات و دانش است که فضای سه بعدی را در اختیار جوامع قرار می دهد.

وی تنها رسانه ی دو سویه را فضای سایبر دانست و افزود : این فضا فقط در اختیار دولت ها و ثروتمندان نیست بلکه با در دسترس بودن تمامی انسان ها ، تولید محتوا نه در یک نقطه و با یک سیاست بلکه به صورت گسترده و توسط همگان صورت می گیرد.

گفتنی است ، این همایش بعد از ظهر شنبه ، با برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی پایش دولت الکترونیک با شرکت بازرسان سازمان بازرسی به کار خود پایان داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14865 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/02/23 تعداد مشاهده: 1391
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمید 1392/02/23 09:11
دولت الکترونکی با کند ترین و گران ترین اینترنت جهان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب جوک هایی که انسان نمی شنود!!!!!!